Durex - Марка № 1 в света в производството на презервативи, за първи път тази пролет предлага на верните си фенове с артистични заложби конкурс за дизайн на новата опаковка презервативи.
Със специално разработен софтуер на www.designdurexbox.com/bg лесно и бързо можете да създадете вашата уникална кутия на Durex, и да спечелите някоя от многобройните награди - iPad устройства, тениски, шапки, продукти на Durex. А ако сте Големият победител в конкурса получавате Първата награда - 2000 английски лири, и разбира се световна известност!
До крайният срок – 17 април не остава много време, особено като се има предвид, че за дизайна, за който са гласували най-много потребители ще има отделни награди, и то всяка седмица. Всеки гласувал за предпочетената от него кутия също участва в томбола с много предметни награди!
Специално за феновете си в България, Durex организира и регионален конкурс за най-добра българска идея за новата кутия на марката. Изпрати същата творческа разработка, с която участваш в международния конкурс с три имена, телефон за контакти и ИД номера от www.designdurexbox.com/bg на e-mail: boxdurex@nha.bg и можеш да спечелиш една от тридесет и трите награди, който ще определи професионално подбрано жури от Националната Художествена Академия.
Победителите ще получат: 1ва награда: 500 лева, 2ра награда: 300 лева, 3та награда: 200 лева + тридесет поощрителни награди.
Печелившите ще участват в специално организирана изложба „ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX“, която ще бъде открита на 7 май 2012. Там победителите ще получат своите награди, а повече подробности за международния и българския конкурс можете да откриете на www.facebook.com/DurexBG
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Durex направи глобалното изследване, което показа, че всяка година повече от 120 000 000 души правят секс за първи път в живота си. Целта на Durex и кампанията ГОЛАТА КУТИЯ е да провокира младите хора да направят първите си стъпки в секса специални, забавни и най-важното – безопасни. Тревожни данни от проучването показват, че едва половината от хората, които губят девствеността си, използват презерватив. Този факт може би се дължи на въздържанието от разговори за презервативите и секса между младите хора.
Durex се надява с кампанията Naked Box – ГОЛАТА КУТИЯ да провокира повече разговори между младежите в цял свят, да ги направят по-отворени към темата за секса и изпозлването на кондоми.
Състезанието приключва на 17 април и Световният победителят ще бъде избран от специално жури, включващо изпълнителния директор на MTV Georgia Arnold, графити артистът Smash137, професионалната сноуборд красавица Silvia Muller, китайският дизайнер Liu Zhizhi и Sue Daun от страна на Durex. ЕЛАТЕ НА : www.designdurexbox.com/bg или www.facebook.com/DurexBG
Научете повече, участвайте и спечелете!
Durex ви пожелава успех!
Избраните кандидати ще бъдат обявени през септември, а финалните победители ще бъдат обявени през ноември.
PhotoSynthesis Конкурси | Март 18, 2024Любителите на фотографията са поканени да участват в новия фотоконкурс на Canon и да спечелят комплект EOS R10 с обектив RF-S 18-45mm 4.5/6.3 IS STM.
PhotoSynthesis Конкурси | Ноември 01, 2022Конкурсът е отворен за произведения в категориите FineArt Фотография и Илюстрация със срок за участие до 10 юни
PhotoSynthesis Конкурси | Май 11, 2021Екипът на Българска асоциация по водите (БАВ), вдъхновен от големия български писател Богомил Райнов, отново организира фотоконкурс....
PhotoSynthesis Други събития | Декември 10, 201828 фотографии бяха селектирани от журито на конкурса “Хубава София”, Калин Руйчев и Надежда Павлова, за участие във финалната изложба....
PhotoSynthesis Други събития | Септември 12, 201828 фотографии бяха селектирани от журито на конкурса “Хубава София”, Калин Руйчев и Надежда Павлова, за участие във финалната изложба, а...
PhotoSynthesis Други събития | Август 31, 2018
Регистирайте се, за да добавите коментар.
Ако вече имате регистрация, влезте с потребителското си име и парола.