Креативност, провокация, въображение и перфекционизъм на всяка стъпка от изпълнението до крайния резултат – това са ключовите елементи , които правят рекламните фотографии на Любомир Сергеев запомнящи се и успешни.
По време на настоящия уъркшоп ще участваме в целия процес на създаването на въздействаща рекламна визия – от идеята до финалната реализация.
Програма :
24.06.2017 – СЪБОТА
10:00 - 11:30
Теоретична част: Брифинг и задание. Криейтив и планиране на продукция. Събиране на екип и кастинг. Логистика.
12:00 - 13:30
Подготовка на снимачен терен и избор на светлинни схеми за различните задания. Обедна почивка.
14:00 – 19:00
Изпълнение на идеите. Използване на различни лайтформери и ефектите, които се постигат с тях. Изпълнение на класически схеми и случаи за нарушаване на правилата.
25.06.2017 - НЕДЕЛЯ
10:00 - 11:30
Теоретична част: Цветове, композиция, динамика. Математиката във фотографията и рекламата.
12:00 - 13:00
Селекция на кадри. Обедна почивка.
13:00 - 18:00
Обработка с Adobe Photoshop. Методи за взаимодействие на обектите при композитинг. Тониране, ретуш и завършващи техники. Трикове и скрити похвати.
ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ: 350 лв.
ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ ЗА РАННИ ЗАПИСВАНИЯ до 15.06.: 330 лв.
ЗАПИСВАНЕ: За да се запишете за участие е нужно да изпратите предварителна заявка на e-mail: photo@photosynthesis.bg със следната информация: Трите ви имена, телефон и e-mail за контакти.
В полето „Subject” посочете „WORKSHOP REKLAMA”.
Потвърждение на заявката ще получите до 2 работни дни.
Срок за записване: 20 юни 2017г
ПЛАЩАНЕ: След като получите от нас потвърждение за участие е нужно да внесете авансово плащане в размер на 100 лв., за да потвърдите своето участие. Срокът за заплащане на цялата такса за участие е до 22 юни 2017г.
За лектора:
Любомир Сергеев работи повече от 20 години в сферата на рекламната и концептуалната фотография. Печелил е множество награди в международни рекламни конкурси. Селектиран е в топ 200 на най-добрите дигитални фотографи в света от международно признатия Luerzer’s Archive. През 2014г. печели награда за цялостно представяне в Trierenberg Super Circuit - статуетката "Виктория" се счита за еквивалент на "Оскар" в киното. Работил е за клиенти като Mercedes-Benz, Audi, Mazda, Philips, HTC, Gillette, Procter&Gamble, Sobieski Vodka, Carrefour.
Неговият нестандартен поглед ясно личи във всичките му проекти, професионални и лични. В полето на рекламната фотография работата му винаги се откроява с провокация, въображение и креативност. www.sergeevstudio.com