Голата кутия на Дюрекс - изложба и обявяване на наградените от регионалния конкурс за дизайн
Откриване: 17:00 ч., ФотоСинтезис Арт Център, кафе-галерия
Изложбата може да бъде разгледана до 20 май 2012 г. всеки ден от 08:00 до 22:30 ч.
За пръв път тази пролет Durex предложи на верните си фенове с артистични заложби конкурс за дизайн на новата опаковка презервативи.
Специално за феновете си в България, Durex организира и регионален конкурс за най-добра българска идея за новата кутия на марката.
Победителите ще получат: 1ва награда: 500 лева, 2ра награда: 300 лева, 3та награда: 200 лева + тридесет поощрителни награди.
Милиони младежи от над 25 страни гласуваха и подкрепиха в интернет уникалните дизайнерски решения на свои приятели и сънародници с модерна, смела и оригинална визия. В рамките на един месец младите хора в цял свят, благодарение на интернет, успяха да видят стотици проекти за дизайн, да споделят идеи, и да гласуват за своите фаворити.
България e на първо място по активност на участниците на глава от населението в международния конкурс за дизайн на новата опаковка на DUREX, и изпреварва страни като Германия, Англия, Италия.
Единствено в България бе организиран локален БГ конкурс за дизайн на опаковката на световно известната марка „Голата кутия на DUREX”, който се проведете от 17 март до 17 април 2012 г. В инициативата се включиха 14 от най-големите Висши учебни заведения на територията на цялата страна. Около 130 000 българските младежи научиха за конкурса и получиха информационни материали. Бяха раздадени над 20 000 безплатни семпъла с презервативи, които световната марка предостави с надеждата, все повече млади хора в България, свободно могат да обсъждат сексуални теми и да използват презерватив.
В българския конкурс бяха получени десетки творчески разработки, някой от които с много смели и провокативни идеи. Идеята на българските организатори бе да се даде допълнителен шанс за награди на младите хора от България, които биха желали и имат талант занимават с дизайн, както и да се даде поле за бъдещата им изява с показването на работите им на самостоятелна изложба на конкурса. За някой от участниците това е първа творческа изява и признание, което е в унисон с идеите на DUREX да подкрепя смелите, новаторски идеи и да дава шанс за бъдещо творческо развитие на младежите по света.
Различният поглед на младежите към темата за секса и презервативите създаде голяма палитра от дизайнерски проекти – изчистени и стилни графични и плакатни решения, кубизъм, минимализъм, агресивни фотосесии, „виещи вълци към луната”, и още много нестандартни решения. Пълният набор от дизайни може да бъде видян на https://www.designdurexbox.com/bg/pages/gallery
Българските дизайнерски проекти за нова опаковка на DUREX бяха разгледани и оценени от професионално подбрано жури от Националната Художествена Академия в състав: Председател: професор Иван Газдов и Членове: доц. д-р Николай Младенов, преп. Теодор Лихо – НХО, Людмил Темелков – Аксон България ООД и Мартина Първанова - Аксон България ООД.
На свое заседение на 25 април журито избра 33 номинации, които бяха обявени
на 7 май от 17 часа в Фотосинтезис АРТ Център - Кафе- Галерия на адрес: София, бул. Васил Левски № 57, ет. 2 .
Трима от българските участници получиха парични награди
Първа награда за стилния и елегантен дизайн на Гергана Добрева, на стойност 500 лева,
Втора награда за Димчо Станев – за неговия панталон, пълен с презервативи, и
Tрета награда за рисувания графичен силует на Анелия Пашова.
Останалите 30 номинирани дизайна получиха предметни поощрителни награди от DUREX.
Беше открита изложба с тридесет и трите номинирани дизайнерски решения, която ще бъде отворена до 20 май 2012, с работно време от 8,00 до 22,30 часа, без почивен ден, на адрес Фотосинтезис АРТ Център - Кафе- Галерия на адрес: София, бул. Васил Левски № 57, ет. 2 .
„За всички любители на дизайна, смелите решения и естетическия вкус ще бъде любопитно видят изложбата” – споделиха организаторите.
Още за Световния конкурс DUREX NAKED BOX.
Глобалното изследване показа, че всяка година повече от 120 000 000 души правят секс за първи път в живота си. Целта на кампанията Naked Box е да провокира младите хора да направят първите си стъпки в секса специални, забавни и най-важното – безопасни. Тревожни данни от проучване на Durex показват, че едва половината от хората, които губят девствеността си, използват презерватив. Този факт може би се дължи на въздържанието от разговори за презервативите и секса между младите хора. Кампанията Durex Naked Box стартира, за да провокира разговори по целия свят, които да запознаят младите хора с презервативите и да ги направят по-отворени към темата за секса и изпозлването на кондом.
Стотици награди полбучиха участниците по света, като те включват iPad устройства, тениски и продукти на Durex.
Големият победител ще вземе и парична награда от 2000 английски лири, и ще бъде обявен на 7 май в интернет на официалната страница на конкурса https://www.designdurexbox.com
Победителят ще бъде избран от специално жури, включващо изпълнителния директор на MTV Georgia Arnold, графити артистът Smash137, професионалната сноуборд красавица Silvia Muller, китайският дизайнер Liu Zhizhi и Sue Daun от страна на Durex.
Durex - Марка № 1 в света в производството на презервативи, за първи път тази пролет предлага на верните си фенове с артистични заложби...
PhotoSynthesis Конкурси | Април 06, 2012
Регистирайте се, за да добавите коментар.
Ако вече имате регистрация, влезте с потребителското си име и парола.